Mitt skräp, andras skatter.

Dagen har gått åt till att röja i förrådet och under sängen. Massa saker har hamnat i soprummet.. Massa saker ska säljas. Frågan är bara: tradera eller loppis?
Nu blir det promenad i det fina höstvädret och mat.

Det är roligt med att få kommentarer.. Men jag blir så fundersam när ni inte skriver vem det är.
image descriptionimage description
Anonym om Paris, je t'aime.:
Jag drömde om dig i natt. Att du va o NYC. Jag vet att i drömmen så tänke jag "vivi bara reser" Haha.
Kram fina. Ha en bra söndag

WHO ARE YOU, DARLING??


Kommentarer
Postat av: mimmi

Det är jag! glömde jag att skriva mitt namn :)

2011-10-16 @ 16:40:26
Postat av: Vivi

Mimmi mus lilla bus :)

2011-10-16 @ 19:28:13
URL: http://baravivi.blogg.se/
Postat av: Annika

Love u sis

2011-10-17 @ 00:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0