Ja!!

image description
Och sen nej!
Jag blev superdupermegaglad för att blogg.se skaffat fram en blogg app så jag kan blogga från mobilen. Men så fungerar den inte.. Eller så kommer det komma upp sju likadana inlägg, alla med denna bild på mig och lillskiten från i helgen när hela fadderullan var här, minus storasyster. Jag tänkte att nu blir det blogga av. Hoppas det kommer igång snart!
Det har gått en hel vecka sedan jag bloggade, det är länge. Ber så hemskans mycket om ursäkt men tiden har sprungit iväg. Hade familjen här i helgen och det var såå härligt. Solen sken, vi var på Volt och åt, kollade till så att lilla båten Vasa hade det bra, shoppade, drack kaffe, spelade kort och hade det bra härligt! Tiden går fort när man har roligt och de var tvungna att flyga hem. Då stack jag och mannen till B.A.R för att fira Johan som fyllt 30!
Imorgon ska jag till min gamla butik och rocka! Det blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0