Hello

Här har ni mig. Det kanske verkar som jag inte lever längre. Men det göööör jag juu!
Jag prioriterar inte nätet i tyskland bara och det är väldigt sällan har jag nät.
Nu har jag och jag passar på medan jag väntar på kollegan som pratar och pratar och pratar..
Bitter över att mitt halsband gick sönder mitt i butiken är jag också. Men vad gör det om hundra år?

Annars då? Jag har det bra. Jobbar med mig själv och andra. Jag lär mig massor av att lära andra. Och jag hoppas ju såklart de lär sig också. :)
Jag saknar min käre mer och mer för varje dag som går, för varje vecka jag är borta. Men det är bra! På fredag får jag träffa honom igen.
På fredag bär plåtfågeln mig till köpenhamn där vi ska hänga hela helgen med Mimmi och Micke! Roligt!

Är det förresten något ni vill veta någon om?


Kommentarer
Postat av: linda

NÄR KOMMER DU HEM?

HAR INTE SETT DIG PÅ EVIGHETER

2012-02-15 @ 15:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0