Nova o jag.


Bilderna har jag lånat från Yvonnes blogg.
I helgen har familjen Månsson/Andersson varit i stora staden och hälsar på mig och Emelie. Vi har haft riktigt roligt tillsammans. På första bilden spelar jag och Nova spel på min mobil. Nova tröttnade på spelen väldigt fort men när hon fick skriva sms med bilder till sin kompis André (som i min telefonbok heter samma som min sambo, men säg det inte till Nova ;) F trodde att det slagit slint när han fått tre milslånga sms av mig) kunde hon sitta länge.
Vi har fikat, shoppat, pratat, ätit, lekt, promenerat, pratat ännu mer, ja.. ni fattar.
Yvonne, kom snart hit igen!

Just nu är det besöksmaraton från västkusten. Det är härligt! Först var det Mija, nyss var det Yvonne och familj, nästa helg kommer Johnssons upp, sedan är det Pernillas tur. Här på Hotell Strålis är det fullbokat för det mesta så det gäller att vara ute i god tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0