1.a advent.



Tänk att det snart är jul! Känns som det nyss var sommar. Julstjärnan är uppe i fönstret och glöggen är slut. Helgen har jag firat med svägerskan med middagar, shopping, bio, soffhäng, öl, adventsfika m.m. Det har varit en riktigt fin helg :)
Efter många långa dagar på jobbet var det enda jag ville att vila och jag har hunnit det också. Imorgon blir det tillbaka till vardagliga jobbet och jag kommer sakna mina fantastiska kollegor som jag jobbat med under två veckor! Går inte att beskriva hur bra tjejerna jag jobbar med är! The Best helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Roligt och vila det är så helgen ska se utt.

2011-11-28 @ 14:50:59
Postat av: Wiktoria

Tycker det är blandade känslor... Imorrn är det december och det är inte kallt..? Eller.. Njaaa ruggigt men ingen snö-kyla direkt. Blandade känslor om det är najs eller inte haha! Mys med mörka kvällar och glögg dock!

2011-11-30 @ 21:08:09
URL: http://abumlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0