Oslo i mitt hjärta.


Jag har varit i Oslo i helgen och hälsat på mina fina tjejer. Varje år har vi "julbord" och i år var det Tess och Andrea som fixade allt. Nästa år är det jag, Linnea och Elin som ska ordna kalaset, frågan är vart det blir då? Jag bor i Stockholm, Linnea bor i Oslo och Elin bor just nu i Göteborg.
Iallafall, vi åt mat på Le Benjamin och fortsatte sedan till John's (hahah) där det endast är fuldans och jack-shots som gäller. Så himla kul vi har tillsammans!
Jag har haft en fantastisk helg!
Men mer om det senare.. Nu är det uppackning och sedan film..
Håll tummarna för att jag har någon bild som går att lägga upp, jag har inte kollat på dem ännu.
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0