Och vi kan hålla varandra Lycka i en rymdraket Hålla varandra Varför vi ler är det ingen som vet


Plockar med mina kläder. Garderoben svämmar över, men jag hittar ändå aldrig något att ha på mig så det är på tiden att få lite ordning.
F och jag har varit på stan, kikat i lite butiker och som vanligt fyndat på loppismarknaden som är på hötorget på söndagar.
Det blir en ovanlig söndag här på strålis. F är i väg på Korpenmatch och ska sedan middag med killkompisarna. Som en vanlig vardag för mig med andra ord.. Fast jag ska nog mysa med tända ljus, te och några tidningar.

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tackar :)

2011-10-23 @ 18:48:47
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: mamma

efter att ha hämtat ved kört fast med bilen och lagat mat ska jag också mysa

2011-10-23 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0