Hur kallt får det vara?

Hej, hur kallt får det egentligen lov att vara? Sitter med tjocksockar, stickad tröja och filten på mig och fryser ändå! Jag vill inte ens gå ut, jag vet att jag kommer bli tvungen om jag ska få någon mat idag, men jag är inte sugen alls. Fredrik gick till bageriet och köpte frallor och semla i morse så det blev semmelfrukost framför TVn.
Veckan i Tyskland har varit bra. Jag har inte jobbat riktigt lika mycket denna veckan som förra, men det blir endel timmar. I tisdags tog Elli som är VM i Düsseldorf med mig på en promenad längst vattnet innan vi skulle äta middag så nu har jag sett lite mer av staden än vägen mellan butikerna och hotellet. Det blir ju lätt så.. Tiden bara går och plötsligt är det läggdags. :)
Det är otroligt roligt att vara i väg och jobba. Jag lär mig massor av det och det är roligt att se vilka talanger som finns i butikerna.
Nä, nu ska jag väl packa upp..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem! Vill höra allt över en AW framöver! :)

2012-02-03 @ 16:38:36
URL: http://tinamariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0