Det är mycket nu!


Vart ska jag börja? Imorgon ska jag till Malmö och jobba. Det ska bli fantastiskt roligt! Önska mig lycka till!
Sedan vet jag inte riktigt vad som händer men jag vet att hur det än blir, vad det än blir så står jag framför en ordentlig utmaning! På fredag vet jag mer..
Jobbigt när det enda jag vill är att ringa mamma (min fina mamma) och prata och tömma huvudet på tankar, så är hon i Thailand och förmodligen ligger hon och sover just nu.
Det här är spännande!

Festen i helgen var magisk! Det var den bästa kvällen på länge! Kvalitetstid med de flesta av mina fina Oslo-tjejer fick jag också. Lyckligt lottad!
Bilder kommer. haha.. håll i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0