Lång afterwork.


Anna och jag.

Igår mötte jag upp Anna och Mariel på en lång afterwork. Mycket prat och skratt blev det och en hel del öl.
Bilden lånade jag från Mariels blogg så kika in där!
Mindre kul idag när jag vaknade med pulserande huvud.. Men efter ett piller och en lång dusch mådde jag bra igen. Kvällen blir lugn, jag ska förbereda lite kläder och packa lite. På måndag sticker jag nämligen till Tyskland för att möta min hittills tuffaste utmaning. Jag ska jobba i tyskland i fyra veckor och jag är sjukt taggad för detta samtidigt som jag är livrädd!

Kommentarer
Postat av: Mariel

Du kommer äga!:) Tack för igår:)

2012-01-21 @ 21:00:15
URL: http://tinamariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0