NKOTB

Okej, håll i er nu:
I maj ska jag, min stora syster Annikoko, Catten och Louise till Malmö och se dessa pojkar (numera män). Å jösses vad roligt det ska bli!! Annika och Catten spelade hål i mitt unga huvud på sena 80 -talet, tidiga 90 -talet. Man kan säga att jag blev hjärntvättat och därför kan jag låtarna precis lika bra som mina systrar! Haha!
Jag ignorerar att BSB också kommer vara där och dansa och sjunga. Dem är oviktiga i detta sammanhang. Det viktiga är New Kids On The Block. NKOTB.
Jag hade en crush på Joey McIntyre. Syrran på Jordan Knight och Cathrin var kär i Donnie Wahlberg (ja visst, bror till Mark Wahlberg, hunken man ser på film ibland..)!
Å herre guud!




Kommentarer
Postat av: Helena

Hello! Hoppas allt är bra med dig!

Jag vill också gå på den konserten, men för mig är det ju BSB som gäller ;)

Så får se om vi kanske ses där.

Ta hand om dig!

Kram

2012-01-20 @ 16:30:24
Postat av: Vivi

Helena! Säg till om du ska dit! Då måste vi ju ses!!

2012-01-21 @ 18:52:28
URL: http://baravivi.blogg.se/
Postat av: Helena

Det ska jag absolut göra :)

2012-01-21 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0