Tio år av vänskap.

image descriptionimage description
2011.                                                                        2002
Snart, i mars, är det tio år sedan jag lärde känna denna donnan. Vi delade lägenhet i Protaras under åtta galna månader. Vi jobbade varje dag under dessa åtta månader för ca 15 sek i timmen. Men oj vad kul vi hade det, 12 tjejer i tre lägenheter. Fest, vänskap, intriger, sol, jobb.. När jag var där sa jag att detta kommer nog vara det bästa och det värsta jag gjort. Nu känner jag att det bara var en kul grej, något man bör ha gjort innan man blir vuxen.
När Pernilla var här gick vi igenom mina fotoalbum, någongång kanske jag ger er topptio?

För att ni ska ha någonslags igenkänningsfaktor så ligger Protaras på Cypern, mest känd är viken Fig Tree Bay. Protaras ligger ca 10 km från Ayia Napa som jag är säker på att alla har hört talas om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0