Go, shorty It's your birthday We gon' party like it's your birthday We gon' sip Bacardi like it's your birthday



Gav lillsyrran ett gott skratt när jag ringde och sjöng in på hennes mobilsvar, började som man ska med "jamåhonleva" och avslutade med en truddelutt om mitt mobilbatteri och att jag älskar henne. Skulle egentligen dragit iväg på något galej på Kåken men daten blev inställd. Och ska sanningen fram, som vanlig dödlig måste jag i säng senast 23 för att klara vara på jobbet till 7.00 så det är helt okej. Fasen vad kul jag haft idag! Så här ska det vara varje dag på jobbet!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det låter nice. Vi kan ju börja med fika och avsluta med vin ;)

2011-09-07 @ 21:18:31
URL: http://Vipasolang.blogspot.com
Postat av: linda

Snyggt !

2011-09-09 @ 09:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0