Pantone hjärta letraset.


Blev inspirerad av en bild i STYLEBY och var tvungen att teckna av den. Sedan gick jag loss med mina pennor och fyllde i. Det blev riktigt bra. Jag måste teckna mer! Avlsapnande och lugnande.. När det blir bra, that is.
(Rubriken: Pantone är mina pennor och som många säkert vet ett färgsystem. Letraset gör mitt papper som går handihand med mina pennor.)

Fikade med min söta, glada och härliga kollega Katta och planerad fyrhjulingsrace hemma hos henne en helg, inspirerade och peppade varandra. Nu ska jag dricka te och ignorera att jag har en förkylning på G.

Kommentarer
Postat av: mirre

duktiga du!

2011-09-14 @ 01:26:41
URL: http://mirremorre.blogspot.com
Postat av: mamma

du borde rita mera

2011-09-14 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0