Tro inte allt ni läser.


Grejen på facebook igår fick många att tro att jag var gravid! Jag kommer aldrig någonsin igen haka på någotkedjebrev, vad än det står för eller stödjer! Och till alla er som verkligen trodde jag var gravid: Jag skulle aldrig nåååågonsin skriva det på facebook!! Det gick liksom lite överstyr det där, även när jag försökte skämta bort det och ge ledtrådar om vad det står för..
hujedamejj! Ja, jag får skylla mig själv!

Har varit i min gamla butik i Stinsen och gjort ett ryck, butiken blev superduperfin!
Imorgon är jag tillbaka på hemma plan och då blir det åka av!! Laddad!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sjukt vilket gensvar du fick ändå =). Många som skulle bli glada av en mini-Böwes/Johnsson =). För oss som visste vad det handlade om blev det fantastiskt fin underhållning. Som tröst kan jag meddela att flera av mina FB-vänner råkat ut för samma sak. Undrar hur gensvaret blir om jag hakar på? Jag är i vecka 1 liksom ... haha =)

2011-09-28 @ 20:58:46
Postat av: Vivi

Alex: Jag hade otroligt kul jag med. :) men efter att min far grattat mig kändes det olustigt! Haha..

Ses vi snart?

2011-09-29 @ 22:56:55
URL: http://baravivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0